Külpolitika magyar szemmel Amerikából

Atlantista

Atlantista

Előadásom kínai hallgatóknak Trump külpolitikájáról az MIT-n

2018. augusztus 10. - Fehér Zoltán dr.

Kedves Atlantisták!

Hiányoztam? Sok bepótolnivalónk van. Az elmúlt hónapok eseménydúsak voltak. A következő időszakban beszámolok majd a március óta történt fontosabb fejleményekről.

A tegnapi napon előadást tartottam a Trump-adminisztráció külpolitikájáról és ún. nagystratégiájáról (grand strategy) nyári kurzuson itt tanuló kínai egyetemi hallgatóknak a rendkívüli prezstízsű Massachusetts Institute of Technology-n, amely (a Harvard és a Stanford mellett) a világ legjobb egyeteme díjat is többször elnyerte. Tavaly is tartottam hasonló előadást ugyanezen program keretében, akkor a Harvardon. Mindig nagyon érdekes kínai közönség számára előadni, mivel kutatásaim egyik fókusza az amerikai-kínai kapcsolatrendszer, és mindig kíváncsi vagyok a kínai hallgatók véleményére, meglátásaira is.

A bejegyzés trackback címe:

https://feherzoltan.blog.hu/api/trackback/id/tr3014174233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_Epikurosz_ 2018.08.11. 06:31:25

Most adtak ki egy könyvet arról, hogy szeeegény szociológushallgatót kémnek nézték.
Múltkor voltam egy konfon, ott egy valakit kiengedtek útlevéllel, levadászott engem, mert kishal vagyok, és nem szeretné a valódiakat bántani. Abszolút átlátszó volt szegény, remélem nem verték meg a semmitmondó jelentése miatt.
Szakértő vagy, rendben, de ne legyél naivabb mint egy fiatal orosz, jó?

Fehér Zoltán dr. 2018.08.11. 18:47:40

@_Epikurosz_: Ezt kifejtenéd bővebben? Nem teljesen jött át, amit mondani akartál.
süti beállítások módosítása